Taggad som f*n

 
Sticker om en timme och provar häst! Tar med Karin som är jätte duktig med hästar, man kan inte rida själv pga skada :-( I alla fall så tror jag faktiskt att denna hästen kan vara något ( vet att jag skriver det om alla men men) Hoppas verkligen för det känns som om med rätt ryttare kan denna gå SM lätt! 

I alla fall så har jag spenderat förmiddagen att sola ute och nu sitter jag och kolla The Vampire Diaries! Sjukt bra! Måste ha något att kolla på nu när PLL är slut för säsongen och i kommer för ens i Juni? vet faktiskt inte men what ever!

Ha det så bra så skriver jag nog i morgon hur det gick med hästen! puss
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilken fin bild :)

2013-03-25 @ 07:58:24
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback