Outfit 2

Denna blev lite sent idag för att jag inte har hunnit att göra en innan idag! Nu har jag i alla fall tränat till alla prov och gjort allla läxor. Alice har klippt Delice nu också och så red jag henne idag och hon gick som en älg med bakbenen först haha.
Här är i alla fall outfit 2 som jag gjort. Täbkte att denna mer passar till skolan och därför tog jag 2 par skor då jag inte tror det är så jätte många som går med högklackat i skolan.. tycker i alla fall att det är sjukt snygg med båda skorna till! Väldigt enkel och fin outfit! jag vet inte om jag är trött eller om byxorna är höga men i sådana fall ska dom vara låga ;)
Vad tycker ni? 
 
Jag vet inte varför det bleb en "fyrkant" runt tröjan men jaja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback