Detta är absolut något jag vill spara till

Denna outfiten kommer jag verkligen spara pengar till! tycker att den är stilren men ändå tuff!
Kavajen är i märket Animo, vet faktsikt inte vart man kan inte det så speciellt i någon affär direkt....
Ridvästen är en racesafe, den kan man hitta på hööks 
kingslands tröjan hittar man också i lite sånna "småbutiker"
Ridbyxorna är i märket Moutin horse och man har i alla fall kunnat köpa det på Lantmännen/granngården innan
Stövlarna är också från Mountin horse och dom är ganska "orginella"
Hjälmen är en John Withiker hjälm som du nog får kolla runt på hemsidor och sånna "små" butiker
Tränset är från dyon, har ett själv nu som jag lånar, men det håller på att gå sönder i norgrimman, så vet inte hur länge till jag kan ha det! ( vill säga att det tränset har blivit använt nästan varje dag på kanske 2 hästar i 10 år?) Det är dessutom en specielle färg jag har nu lite ljusbrunt, väldigt sött på delice i alla fall ;)
Huvan och schabraket är från hööks 
padden vet jag faktiskt inte var, tog en bild fråg goggle...
Detta är min stübben sadel på bilden, jag har den i svart, så det kommer jag ha då, jag har en svart svängd sadelgjord (syavning, har ingen aning) då sadeln har en förmåga att kasa på min ponny.
 

Kommentarer
Postat av: Jejje

Hej, nu på lördag drar jag en vinnare till veckans blogg, så gå in och kommentera att du är med! :)

2013-06-09 @ 14:48:06
URL: http://jessicagyllling.blogg.se/
Postat av: Nora Bååth

Lät som en dyr outfit ;) men hopaps du kommer kunna köpa den :)

Svar: haha jo lite dyr men drömma kan man alltid ;)
heddabloggen.blogg.se

2013-06-09 @ 15:24:30
URL: http://norabaath.horseworld.se
Postat av: Clara

hej hedda:D

2013-09-29 @ 15:11:50
URL: http://clarasagadiy.blogg.se/
Postat av: Clara

hej hedda:D

2013-09-29 @ 15:11:50
Postat av: Hanna

Den där kavajen är så snygg!
Btw: Fin blogg :)

Svar: Tack :D
heddabloggen.blogg.se

2013-10-01 @ 21:32:12
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback