Provet

Har haft en bra dag! Jag har gjort so-prov. Idag skrev vi provet och i morgon ska vi ha ett muntligt. Är jätte förvånad för vår lärare brukar alltid ha jätte långa prov som man ska skriva men detta var så sjukt lätt! Får väl se hur det är i morgon....
I alla fall så har vi kommit överens på det profilvalet jag har att vi ska ta med oss kakor varje gång, man kommer överens 2 stycken som ska ta med sig och så bjuder dom! Tycker själv att det är bra för alla har en sockerdipp på eftermiddagen och då är det alltid bra att pigga upp sig med ett par kakor ;-)

I alla fall så ska jag sätta mig och göra lite eneglska och sen sätta mig och kolla på skräckis, eller kanske börjar med skräckis och sen engelska ;-) aja får sätta i gång med något av det nu! puss

Kommentarer
Postat av: Oline Kristiansson

Jättefin blogg du har, din header är verkligen jättefin med citat osv, like it. KRAM

2013-03-21 @ 21:27:26
URL: http://okristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback