LOOOOVVV!!!

Äntligen det efterlängtade lovet!... som börjar med att jag mår sådär... haha! Nä men det är nog bara en liten förkylning hppas jag! 
I morgon ska vi åka och prova häst! Jag tror att det kommer bli denna eller den vi var och prova förra helgen. Denna är lite dyrare men den är verkligen super fin! Den är lika gammal men är mer utbilad, och jag kommer defnetift kunna tävla denna i slutet av sommaren om det skulle vara något för oss! (y)
 
Denna dagen har varit ganska seg, jag har mest legat ute på altanen och solat med 3 täcken! Verkligen mysigt! Har dessutom väckt ett beroende av The Vampire Diaries haha tycker det är så jäkla bra! Så jag har kollat på nästan 6 st avsnitt i dag! Och jag mår faktiskt lite bättre nu när jag varit ute och kollat film! haha! 
 
Nä nu har jag inget mer att säga, min önskelista om vad jag önskar mig i födelsedags present kanske komemr upp! ( döm inte bara för jag fortfarande gör lista!) ;-) Ha det gött så länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback