Idag!

Kom hem från ett tag sen. Ska mysa lite, har ju inga läxor så! Kolla på ett avsnitt av top model sverige! Tycker det är sjukt kul och tycker även att det var helt rätt personer som är kvar! Synd bara att någon måste ut av dom...

Har verkligen blivit kär i den hästen vi kanske ska kolla på! Den verkar verkligen hur braaaa som helst!
Min kompis säger att det kommer vara jobbigt för jag kommer få träna den och så, men för det första tycker jag träning är roligare att tävla, tävlingen är bara resultatet på vad man gjort, dessutom har hon ingen lära av unghästar och det är inte hon som ska ha hästen. Dessutom säger dom tränare jag har att jag kommer klara av detta, vilket jag hoppas på! Det kommer bli bra och just denna saken tänker jag skita i vad hon säger! Kanske svartsjuka, vad vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback