Idag jaooo

Har varit och shoppat loss i dag! Haha nej, jag skoja men jag har handlat så har inte uppdaterat ;) Men hitta i alla fall ett par byxor en mascara och en tröja! Jätte fina saker, lägger upp det i morgon! 
 
Kommer inte sätta mig och kolla på mello då jag hatar det! Älska det när jag var liten men asså fy vad det är tråk!  Nej så jag sätter mig och kollar på Pretty Little Liars eller kollar någon annan skoj film! haha! 
 
Ringde även dom med en intressant häst och frågade lite, och jag längtar verkligen bara mer och mer efter att få prova denna hästen!!!! tror verkligen att denna kan gå hur långt som helst i både dressyr och hoppning! Men än så länge är den ganska ung och behöver en kompis som lär den vad som är rätt och fel! Har varit JÄTTE tveksam på denna för jag tycker att det kanske är lite för ungt men, jag ska ge den en chans så får vi se! 
 
Aja, designen är ny fast jag ska fråga emelie om hon kan göra några små ändringar! men hare gött, puss puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback