Idag

Jag Anna och Alberte har planer på att hitta på något... men vad vet vi inte än haha! Ska fråga anna om vi kanske an fota eller nåt! I dag är verkligen en sådan dag man bara vill ha sommar nunununu!! Jätte varmt och solen är framme och det är bara mys <3
Vad ska ni göra idag?
Har ångest över vad jag ska göra med hästen, detta KOMMEr ta sin tid att tänka på detta! Jag håller på att överväga saker och ting.
Otroligt fin, kan gå SM lugnt i båda grenar!
Men är den för ung?
Kommer jag klara av en sådan häst?
Men den har ju ett så lugnt psyke....
Det tål att tänka på! Jag vill inte köpa en häst som kommer bli för svår för mig! Och jag vill inte ha en häst som redan gjort allt! Detta kanske är den perfekta ponnyn? GAAAAAAAASCH! Jag blir tokig på riktigt snart!

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv. Näe...nästa vecka. Har ni nu? 😃

Svar: Jaha, vi har det nu + måndag ;-)
heddabloggen.blogg.se

2013-03-25 @ 12:24:22
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback