Har haft en super mysig dag!

Tror faktiskt det var riktigt längsen jag har haft en sådan mysig dag! Vi tog först en promenad och fotade lite sen gick vi hem till Anna och Alberte! 
Jag och Anna baka muffins, fast dom blev ganska dåliga så vi fick slänga några.... men vissa blev jättebra (y)
 
Vi har verkligen ett sånt underbart väder här i skåne! Helt otroligt! All snö är borta och solen skiner verkligen! Känns som om det är 15 °c i solen! Ååå vad jag längtar ännu mer till sommaren!
I morgon får jag se vad jag hittar på, antingen så åker jag kanske en runda till stallet eller så ser jag till att hitta på något annat! Vi här i skåne har påsklov nu, så det är verkligen skönt att kunna sova ut och ta det lugnt när man vaknar! Aja nu ska jag inte babbla en massa! 
Ha det så bra så skriver jag kanske något ikväll! ;-)

Kommentarer
Postat av: anna

åh tack så mycke :)

2013-03-26 @ 19:10:54
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jätte fin bild! :D

2013-03-27 @ 16:28:27
URL: http://lovisaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback