En liten sak för dig, stor för mig!

Har varit i stallet hela dagen och hjälp Johanna med hennes hästar, rida, pyssla och mysa! Hon träna så fick även film lite! Tror seriöst vi har det mysigaste stallet i hela världen! Det heter össjö, och ligger i össjö -.- hahah men aja! Stället är enormt och ändå så sjukt mysigt! Det är skog runt omkring och man märker faktiskt på hästarna att dom blir lugnare! SÅ HIMLA MYYYYS! 
 
I alla fall så när jag logga in idag och skulle kolla kommentarer och sånt, som faktiskt har stigit! :D så såg jag att NellieB hade svarat på min kommentar idag! Helt sjuk! Kanske inte så stort för er som läser men för mig är det helt sjukt! Hahah dööör, nä men seriöst tycker jag nellie är en helgrym tjej! Ni tycker säkert att jag är tönt som skriver så, men fan ta er då! 

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv. Tack! Go du e. Jo han e fin. Du kommer hitta din och ibland finns de i dom man redan har. En dag så bara scviiiish hittar man knapparna elr svooosh så faller d över dom och de förstår en.

Svar: Jo, jag vet, det tar sin lilla tid haha! Du ska veta att du är en go tjej Nellie, och det verkligen värmer i hjärtat! <3
heddabloggen.blogg.se

2013-03-25 @ 21:48:16
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Linda Johansson

sv: åh tack snälla fina du!! vad glad du gör mig :D
miljoner kramar och ha en fin vecka, kram!!

Svar: Ååå jag blir så glad när jag hör att nån annan blivit glad av mig! Haha tack du! Kram
heddabloggen.blogg.se

2013-03-25 @ 22:41:23
URL: http://linndajohansson.blogg.se/
Postat av: angelica

Åh vad kul för dig! :D

sv: taack så kul att höra! Hoppas du vill fortsätta läsa också, kram :)

2013-03-26 @ 09:39:29
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Agnes

Sv: aw, tack snyggis!

skulle bli super glad om du kunde kommentera mitt senaste inlägg på tips på inlägg jag kan göra, skulle bli superduper glad! Tack på förhand sötis <3

2013-03-26 @ 18:01:44
URL: http://agneshagelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback