Svaren!

som ni kan lyssna på medans ni läser, men spola fram lite!
 
 
Är du själv nöjd med ditt utseende? 
Ibland, vissa dagar andra dagar känner jag mig bara ful och vill gå och dö! (inte allvarligt menat med att dö!!!!) 
Men jag skulle inte byta det om jag fick chansen! 
 

Är det ngn kille du gillar/e på g med just nu? 
Nej, faktiskt inte! Var det för någon vecka sen, men han var dum i huvudet så honom glömmer vi! 
 
 
Vad är en perfekt vän för dej? 
En som man kan lita på, en som är snäll, men ingen feges utan kan ta risker och göra roliga saker som kanske inte alltid så bra, men kul för stunden!
 

Vad är en perfekt pojkvän för dej? 
En som man kan ha kul med! Lika mycket vän som pojkvän! Inte omogen! Som alltid finns där, som hänger på på det mesta man gör! Men när man hittar den rätta så lär jag väl inte bry mig så mycket om det ;) 
 
Vilken vän betyder mest för dig? 
Svarar inte på det då det finns många som betyder mycket! 
 

Vad vill du mest ha just nu? ( förutom häst, hehe) 
Det finns mycket men det finns nog 2 saker som jag vill ha extra mycket! En ny ridhjälm och ett nytt objetiv

Pizza eller hamburgare? 
 Svårt val! Kan inte välja, men jag tror nog pizza överväger hamburgaren!

Kommentarer
Postat av: Rebeccahalling

Hej vilken fin blogg du har! Kolla gärna in min med, och ge gärna tips på vad ni vill läsa om om ni har önskemål, ha det bra kram!

2013-01-10 @ 20:31:16
URL: http://nattstad.se/rebeccahalling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback