Nellie Berntsson

Denna kvinnan är sjukt stark vill jag börja med att säga!
Jag ska erkänna hur jag har tyckt och tänk om Nellie! Och i början när hon var med i ponnyakuten visste jag inte så mycket men så börja jag kolla bloggen... första tanken va "gud vilken bortskämd unge!" liksom "hennes mamma och pappa ger henne säkert allt hon pekar på!" Men jag ska erkänna jag tror faktiskt bara jag var avensjuk. 
Tänk en människa som verkligen lyckas! Jag vet inte hela Nellies historia, men en sak vet jag! Hon har varit nere på botten och tagit sig till toppen! HON ÄR 12 ÅR! Nämn en till 12 åring som har lyckats här i livet? Okej för en 12 åring nu är kanske lyckas i livet med att få en iPhone 5!? HALLÅ!? Denna tjej är känd i hela svergie tror till och med att folk utomlands börjar känna till denna människa.
 
För 3 veckor sen skulle jag dö för att få Nellies liv... men nu i en vecka har jag funderat på hur det skulle vara att vara känd i hela sverige, men bli hatad i skolan? Jag fattar inte hur folk tänker? Hur kan en 12 åring behöva lära vuxna hur man ska bete sig? Varför bli hatad av en skola när man är älskad av flera tusen? 
 
Nellie går inte att beskriva med ord! Man kan inte tror att hon är född på denna planet!? Folk beter sig nu som as (ursäkta uttrycket)! Nellie har blivit intill mobbad i skolan hon har fått byta skola, 4 gånger? Men vet ni? Nellie driver en av sveriges största bloggar, hon är ingen som trampar på andra bara för dom är lägre än henne! 
Jag ska erkänna, ja jag kan vara avis på Nellies liv ibland, och det kan vara därför jag säger något dumt ibland, men inerst inne så är det bara avensjukan som tar över. Från och med nu ska jag försöka styra över den och kunna glädjas! 
Jag är sjukt glad att det är just nellie som driver denna bloggen, för det behöver hon! 
 
Och ni som hatar Nellie och säger "hon svarar ju aldrig på kommentarer" svaret är att, hon är så omtyckt, så att svara på flera 100 kommentarer per dag skulle ta en evegihet! Snälla, du som hatar Nellie, säg inte att hon gör fel! Eller gör det först när det är du som har en större blogg, bättre liv, men du, svårt, för för när du sagt det så är du nere på 0 i stället för 100...
 
 
Säger bara, GOOO NELLIE DET DU GÖR ÄR 100 % RÄTT!
 
http://nellieberntsson.se .
Lyssna på denna när jag skrev inlägget så tycker bara att den ska vara där

Kommentarer
Postat av: Erika

Så sant Hedda, så sant!! <3

2013-01-10 @ 09:41:01
URL: http://erikabladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback