Today, jao!

Har kommit hem från skolan och ätit lite muffins som jag baka i går, mums :D
har inga planer idag förutom att göra min dumma tyskaläxa som jag verkligen inte orkar... det har faktiskt blivit svårare nu i tyskan! Trodde inte det i och med att jag har en tysk mamma och så! Men jag brukar faktiskt inte bett om hennes hjälp en enda gång nästan... Men har faktiskt tänk göra henne glad i dag och be henne om hjälp! ;)

I morgon har vi något som heter skapa skola eller nåt hela eftermiddagen... skönt!!!! Sen på fredag har jag tjänat in en ledig efter middag, så jag om mina vänner ska fira deras födelsedag på BK ;) Hoppas det inte dyker upp något hästkött... det verkar ju till och med finnas i kläder nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt sjukt om det nu skulle finnas hästkött i kläder! :0

2013-02-27 @ 21:36:29
URL: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback