Stan

Dagen har varit ganska tråkig, jag låg och sov och kolla film typ halva dagen... Men efter att jag slöat tog jag inseativet att göra något med mitt liv.... haha skriver som om jag kan alla ord i världen, men i alla fall. Så jag smsa Emelie så tog vi en tur till stan då jag behövde köpa nytt smink och lite kläder. 
Detta är vad jag hitta
Foundation, FIT me, maybelline New York i färgen 105, en helt vanlig foundation.
Ett puder från IsaDora, matte beige 31 spf15, står att den är extra matt.
En vanlig borste från H&M. Puderborste på ena sidan och Foudation på andra.(finns inte på bild)
En tröja från H&M, 149 kr.
Ett par byxor från H&M, 199 kr. Tänkte desiga dom lite själv med att klippa lite och så, därför jag köpte ett billigt par.
 
 
Gjorde även om lite bland mitt smink 
 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback