Sportlovet

Nu är snart sportlovet slut :-( inte så kul. Men jag har haft ett as jätte bra sportlov! Vi var i sälen och åkte skidor, eller för min del snowboard! 
Åkte skidor en dag för det känndes som om det var lättare, med det var det inte! Så jag byta tillbaka i gen.
Jag tror nog aldrig det har varit så fint väder när vi har varit i sälen! Det var liksom sol varje dag, eller nästan... Dom 2 sista dagarna var det jätte fin, fast vi åkte ju i och för sig bara 3 dagar, för att vi skulle hem och köpa häst! Men så blev det inte... ändrade planer. Vill inte prtata mer om det här i alla fall. Så nu har jag här hemma i alla fall och ska försöka hitta på något kul att göra... får se, måste verkligen till stan och handla så jag ringer väl någon kompis som får följa med! 
Jag MÅSTE bara tipsa er om att läsa Nellie Bertssons inlägg om hur hon har det i skolan! Läs värt inlägg som verkligen KÄNNS! 
 
 
från sälen! 
Sjukt bra, lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback