Saknar verkligen denna hästen :(<3

Han hade så stor del av mitt liv... jag vet inte varför? Men han hade det i alla fall! Tycker det va lite synd att vi inte köpte honom men, en häst som haft fång och som är 19 år i år är inte jätte kul! Men flyttar vi till gård så fett lätt att jag vill köpa tillbaka honom som sällskap! Min plutt! Hade jag haft lika mycket pengar som dom på elit nivå hade jag nog velat ta en kopia eller klona honom.... Trodde först själv inte på det när min kompis berätta! Men hon hade en syster i usa som faktiskt varit med om detta! 
Fast jag vet inte, det hade ju ändå varit en kopia, det hade ju faktiskt inte varit samma fredrik :(
Älska hans mage asså!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bästa och snällaste hästen jag träffat <3

Svar: Klart! <3
heddabloggen.blogg.se

2013-03-01 @ 07:49:44
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
Postat av: vi på teeamjump

Hej super fin blogg! Kika gärna in på våran! vi har massa olika tips till hästen! :D T.ex hur du bygger dina egna terräng hinder

2013-03-02 @ 18:09:26
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback