Nu får det väl ändå räcka!

Jag har ingen aning, är häller inte det största Nelliefan. Men det folk håller på att göra är HELT fel! Att skriva en lapp där det står "hora" på och lägga i hennes skåp! Varför? varför? Att lägga ut en status på facebook där det står "är kåt, vill du knulla Nellie?" och taggar henne i inlägget!
Vad är det för fel på människor? Varför hålla på att göra sånt? Nellie är 12 år och hon har lyckats bättre än någon annan 12 åring i Sverige! Kolla på hennes blogg t.ex. jag vet inte exakt men hon skrev någonstans att hon känar n ästan 5000 kr i månaden! Nämn en till 12 åring som känar 5000 kr i månaden? EN!? 
Hon tog sig till SM på en häst som hon aldrig ridit! Hon tog sig dit på ETT ÅR! Visst hästen hade gjort det innan och den visste vad den skulle göra... men det var nog inte en dans på rosor!
 
På hennes skola blir man kallad gay om man kommer dit med henne. Man blir hatad av att va i Nellies närvaro! Detta är inte rätt! I dag skrev Nellie på hennes instagram "Världens bästa dag" "Å vilken bra dag" o.s.v. då är där en jävel som säkert sitter och tänker " Nej, inte ska nellie få ha en bra och lycklig dag! Jag saboterar den!!!" 
Jag vet inte vad det handla om och vill inte veta! Men när Nellie skriver att hon ska POLISANMÄLA detta! Vad är det för fel på människor i bland? Jag fattar inte!? Kan någon lära mig om det är coolt att vara elak? Eller om man kan typ käna poäng genom att vara elak? Jag vet inte? Men en sak vet jag! DETTA ÄR J*VLIGT FEL! 
 
Tack för mig! Jag hejar på denna super starcka tjejen! 
http://nellieberntsson.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback