Längtar så sjukt!

Efter min födelsedag! Det är så mycket jag önskar mig! Och det är saker jag behöver, VERKLIGEN!
Önskar mig en ny ridhjälm och lite sådana saker, och framförallt pengar! Så om jag inte får en ridhjälm, så kan jag köpa den! haha, nä men faktiskt! Ska sätta i hop önskelistan snart, men risken är att jag bara kommer längta ännu mer då! :(

I alla fall så är jag hemma och är sjuk ( kanske ni såg i förra inlägget)
Det är verkligen SJUKT tråkigt! HAahhah nej orka min humor, ingen fatta säkert! Men jag mår faktiskt inte bra! Måste försöka ta mig till skolan! Vad är det för fel på mig idag? Jag låter som om jag håller på och dö!!!!!! "shiiiit, måste.ta.mig.till.skolan.så.jag.inte dör!" typ.... nä nu tror jag, jag ska kolla film eller sova och försöka bli frisk från min SJUKA humor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback