Glad tjaj!

Statiskien har ökat och även poängen jag får från annonsen! KUL!
Nu ska jag ta tag i mina skolarbeten... KUL! Det med! Skoja! Det suger men något man måste göra för att ha en liten chans att lyckas här i livet! Har en uppgift i tekninen som handlar om broar, e tyska läxa och lite matte, fast det slog mig just att jag glömt den i skolan.. heheh! skit samma. 
 
I morgon fyller världens bästa Anna och världens bästa Alberte år <3
 
Nej gud vad jag har tråkig har inget att komma med direkt... Jo vi har hittat en ponny nu som vi är intresserade av , men tyvärr är den inte igång nu sen vintern... *suck! Men det kan vara värt att vänta på! Om den bara blir lite äldre ( den är 5 år just nu) Och jag tränar upp den har den hur stor kapacitet att komma långrt på tävlingsbanorna i både dressyr och hoppning! mums! 
 
Jag har blivit så totalt kär! Och nej det är inte en kille utan det är dom här skorna! Shiiit skulle kunna dö för att få ha dom... men om jag hade fått dom vet jag inte om jag hade haft dom... jag är så lång redan så jag skulle nästan bli föööör lång! :( synd! aja det kommer sluta med att jag har dom i alla fall! haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback