En rubrik ja...

 
 
Har nu bett Emelie att hon ska fixa med designen lite. Vill ha den lite mer "fyrkantig" om man kan säga så. Så den kommer väl nån gång under veckan (y)

Jag tog väl hyfsat bra tag i mitt liv... satt i alla fall inte vid datorn! haha! Men jag sminka mig lite och tog lite bilder.

I morgon är det skola och jag längtar verkligen inte :'( känner inte för att börja igen! Men som tur är så är våra måndagar ganska lugna :D Musik, hemkunskap, matte och idrott! Fast idrotten kan man ju tycka vad man vill om... vi har dans och då menar jag inte kul dans, utan BUGG! Fattar ni hur tråkigt och svårt det är? :O Jajaj nu ska vi snart kolla ponnyakuten så nån positiv sak i dag!

Bild från i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback