Mysigt!

Fick ju rida hästen för första gången idag.... Hon höll på att slänga av mig.... men jag tro det var för att sadeln inte passa riktigt :( men i morgon bär det av till little shop of horses för att prova sadel, får väl se om det blir något! 
 
På Onsdag är det no prov :'( jag kan verkligen inte no, det är något jag har stoora problem med hahha! Nej men tycker faktiskt det är svårt så jag ska verkligen plugga då jag inte kan göra det i morgon :/ Ska faktiskt förhandla lite med mamma och pappa och se om man kan göra en deal, jag får bra betyg-jag får något till hästen? Då får man faktiskt motevation till att göra saken och göra den ordentligt! Aja får se hur det blir med det, nu ska jag plugga so :(((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback