Fredrik, del 2

Efter ett tag fick jag ju stopp på honom men det tog ett tag kan jag ju säg...
Efter det så åkte vi inte upp så mycket mer för snön tina en månad senare nästan. Då fick jag börja med arbetet igen, allt från början, nästan. Kanske inte världens roligaste sak men det är helt ok!
När han var hyfsat i gång så tänkte jag kan ut på pay and jump men när jag pratat med mamma och vi nästan hittat och skulle anmäla mig så blir han halt...
Det var så varje gång, varje gång jag skulle ut på tävling eller göra något kul så blev han halt eller så fick han sår på ryggen...alltid var det nåt.
Men vad gör det? Jag älskar att rida ut barbacka på honom, finns det något bättre?
Den sista veckan vi hade honom så hyrde vi en transport och åkte till stranden. DET ÄR DEN MYSIGASTE OCH BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE!
Har inga bilder på denna datorn men när vår andra kommer tillbaka så ska jag lägga ut från den dagen! Det var det bästa mysigaste och jaa bara BÄSTA dagen på länge!
Saknar verkligen tiden med honom...<3
Men jag är inte klar än.
Nu när jag hade haft honom ett tag så hade jag hunnit hoppa honom några gånger men inte så många då vi nu i efter hand tror att han har haft fång...
Men i alla fall sista dagen vi skulle lämna honom så hoppade jag en sista gång. Och det var nog det bästa skuttet på hur länge som hälst! Jag har aldrig hoppat 1 meter innan, och jag trode verkligen inte att han skulle klara det! Men det gjorde han!
Som vi flög!
Sen åkte han och jag saknar honom så det gör ont! Nu i höstas bestämde vi oss för att hälsa på honom, och vad det gjorde ont i hjärtat! Jag stog bara och grät och grät! Det är svårt att förklara med ord hur mycket en häst kan betyda, men jag säger han betyder lika mycket som mina vänner och min familj gör, och nästan mer!
Jag älskar och saknar dig och skulle göra vad som hälst för att få tillbaka dig!
Min älskade Fredrik
 
 
 
Sjukt att vi klara det! <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sv: tack! Vrf har du inte kvar honom?

Svar: Kunde inte för att han skulle säljas och jag behövde en större ponny :(
heddabloggen.blogg.se

2012-12-06 @ 20:01:23
URL: http://mliandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback